Ny start 2012.

Jag har nu fixat min blogg igen och ska försöka bli mera aktiv med. Designen kanske inte är så speciellt men det får ni väll leva med.. tyckte dessutom att det kanske skulle vara rätt bra att börja igen, nu när 2012 har börjar.

Tänkte skriva lite om år 2011 och hur det var för mig.

För ett år sen så var jag lycklig.. trodde det iaf då tills den världen rasade för ungefär ett halv år sen.. jag märkte då plösligt hur mycket ja har missat.. hur sällan jag fanns där för mina vänner och hur jag förändrades mera och mera. Jag känner mig fortfarande dum för det och vill bara säga förlåt till er.. ni är bäst!
Jag kan inte direkt säga att 2011 var ett bra år eftersom jag blev sviken och sårad.. Men även fast jag blev det, så hitta jag människor som gjorde mig glada igen och som jag är så glad för att få ha dom i mitt liv(igen).

Men de sista 2 dagar av 2011 kommer jag nog inte glöma bort så fort, även fast jag heller hade velat varit nån annanstans.. fick spendera nyår på sjukhuset pga. att jag tydligen hade en Blindtarms infektion.. kul kan jag ju säga! -.-

Nu hoppas jag att 2012 kanske blir lite bättre även fast mamma ska lämna mig i sverige om ett halv år.. :(
Och jag hoppas att jag kan bestämma mig vart jag vill gå för har besluts ångerst hela tiden!!! Aja...

Lite bilder sen 2011.. eller jag orkar inte lägga ut bilder nu så. ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0